5 Nisan 2013 Cuma

Kırmızı Kadın New York'a Gitmek İsterse...


Herkese merhabalar! Umarım herkes bu güzel Cuma gecesini güzel geçiriyordur. Beni soracak olursanız New York'ta geziyorum. Hahahah, keşke gerçekten orada olsaydım. :) Maalesef ki orada değilim. Ama sizlerle New York ile ilgili isteklerimi paylaşmayı düşünüyorum. Hadi başlayalım.
    
   Bu güzel ışıklar şehrini hep keşfetmek istemişimdir. Manhattan olsun, Brooklyn olsun teker teker gezmek görmek istediğim yerlerdir. Hani şurada bir şey de kalmadı. 2 sene sonra Üniversite, ondan sonra kendi hayatına atılış... Dünyayı gezmek istiyorum. Hiç durmadan. New York denen bu güzel yeri baştan aşağıya görmek istiyorum. Hatta şu an mesela evden kaçıp gitmek isterdim. İnanın şu an bunu yapabilmiş olmayı da isterdim. Yapmış olsam diyecekler en fazla nereye gitmiş olabilir diye. Tabi ben kaçışımı gerçekleştirirken, burası da karışacak. En iyisi kaçma bırak o zamanı bekle. :D 


Mesela New York'ta akşam yemeği için bir mekandasın. Yemeğini yerken aynı zamanda şehrin manzarasını da izliyorsun. Karşı masada oturan sarışın yakışıklı çocuk da seni izliyor. Ama önce fark etmiyorsun. Kafanı çevirirken, göz göze geliyorsunuz. Sonra gülümsüyor. Sen önüne yemeğine bakıyorsun. Bir kaç dakika sonra dayanamayıp yanına geliyor. Sana masada yalnız olup olmadığını soruyor. Yalnızım diyorsun ve yanına oturmak istediğini söyleyince izin veriyorsun. Sonra masana geliyor ve yemeği birlikte paylaşıyorsunuz. 
Üstelik hiç tanımadığın biri. Oldukça da yakışıklı diyelim. Yemekten sonra sana şehri gezdiriyor... Ne kadar harika olurdu öyle değil mi? Tabi bu bir hayal ürünü. Ama asla gerçekleşmeyecek diyen olmadı. Kim bilir belki de gerçekleşir. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder