3 Nisan 2013 Çarşamba

Aşk Engel Tanımıyor! Dizilerde Bile...


Fox kanalında yayınlanan "Lale Devri" dizisini izliyor musunuz? Bilmiyorum ama, birazdan size oradan örnek alarak bir şey anlatacağım. İzleyenler bilir, Yeşim ta ilk bölümlerden beri zaten Çınar'a aşıktı. O da yüz vermezdi. Bir ara birlikte oldular. Sonra Toprak falan gelmişti. İlerleyen bölümlerde de Yeşim sırf bu ikisi tekrar birleşiyor diye ve Çınar'a olan aşkından intihar etmişti. Sonra dizide pişmanlıklar, hatalar, yalanlar artmaya başladı. Bende diziyi hiç kaçırmadan seyrediyorum. Yeşimde hatalar yaptı, oyunlar oynadı. Ama hepsi aşkı içindi. Savaştı. Yeşimin ölümüyle tabi seyircide yıkıldı haliyle. İşte konuyu şuraya getireceğim; 

Ben de o karakterin yerinde olsaydım, evet aşkım için sonuna kadar savaşırdım. Pes etmezdim. Oyunsa oyun, yalansa yalan... Her şekilde onu kazanmak istiyorsam kazanmak için uğraşırdım. Ne olursa olsun bir kere aşkın gözü kördür. Bunu biliyoruz. Ama gerçekten uzun zamandır seviyorsan ki bu o dizideki gibiyse sonuna kadar gidilmeli. Dizinin eski bölümlerinde Çınar inkar ediyordu mesela. Neyi inkar ediyorsun? 
"Yapamıyorum Yeşim" diyordu. Neyi yapamıyorsun? 
O kız az mı çekti senden. Şimdi burada suçu Çınar'a atıyoruz. :D Ama gerçekten öyle süründürdü kızı. Gerçek hayatta da yaşanıyor bunlar. Önceden birlikte oluyorlar, sonra ayrılıyorlar. Ama kız delice aşık, erkek ise yüz vermiyor. Gidiyor başka kızlarla birlikte oluyor. E afedersin de ben de olsam peşinden giderdim. Süründürse de o kadar canımı yaksa da bırakmazdım peşini.

Diziyi izliyorsanız anlatmak istediğimi az çok anlamışsınızdır. Aşk engel tanımıyor. Ne olursa olsun. Ne yaşanmışsa yaşansın güçlü olmayı aşkınızla savaşmayı bilin. Ben diziden örnek göstermek istedim. Gerçekte de yaşanıyor bunlar.

Şimdi dizinin yeni bölümlerinde Yeşim yok ya ben izlediğimde "Oh olsun bu Toprak bunları hak etti." diyorum. Hak ediyor abi, tamam burada senariste kızmam lazım ama üzgünüm. :D 
Toprak ve Çınar ayrılsın diye yine her şeyi Yeşim'in annesi ve ortakları yapıyor valla helal olsun! Ha mesela Yeşim ölmemiş olsaydı keşke diyorum dizide. Çünkü Çınar & Yeşim ilişkisini desteklerdim. Olaylıydı. Entrika vardı işin içinde ama aşktı işte. Bakalım bu cumartesi akşamı yeni bölümünde bomba sahneler olacakmış. Finali nasıl olacak acaba? Türk dizileri iyidir aslında. Bu tür dizileri severim ama bu gerçekten iyi bir yapıt. 
Kızdığım bir diğer noktaysa, dizideki aşkın gerçek olmasıydı. Çok eskiden Tolgahan Sayışman & Serenay Sarıkaya birliktelerdi. Kız diziden ayrıldı. Tolgahan'da Selen Soyder ile çıkmaya başladı. Gerçekte de Tolgan ile Serenay Sarıkaya yakışıyordu. Neyse bu kadar dedikodu yeter. Medya faresine döndük iyimi. :D 
Medya Faresi mi? Aaaaaaaaa! Bakın aklıma bir şey geldi. Neyse belki böyle bir bölüm yaparız ne dersiniz? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder