25 Nisan 2013 Perşembe

Bi duygu bu kadar yoğun yaşanır mı?


Herkese merhaba. Sorgusuz sualsiz direk konuya dalıyorum valla içimi dökmem lazım!

Az önce bir şarkı dinliyordum. Bi de sormayın gitsin regl haftamdayım... Bilirsiniz kızlar, o hafta hepimiz farklı haller içinde oluruz. Bende de başladı. Aşık mı oluyorum bilmiyorum da çok yoğun bir duygu bir şey adını henüz koymadığım bir şey hissediyorum. Şarkının en ufak bir sözüne ağlayacak gibiyim. (Dokunsanız ağlarım modu). Hani bilmiyorum daha 1 gün oldu tanışalı bu kişiyle de onunla alakası da var mı hiç bilmiyorum. Neyse bu kişiyi bi geçelim de...
Çok duygusalım ki anlatamam. Sarılacak biri, belki birlikte aynı anda ağlayacak birini istiyorum yanımda. Ama bu nasıl bir his ben onu anlatamıyorum daha. Bi küskün haller, nedir bu garip hisler? 
Anlayamıyorum ki arkadaş! Dalıyorum gidiyorum uzaklara resmen. 
Uzun zamandır sanki bunu hissetmemiştim. Uzun zamandır sanki böyle hiç olmamış gibiyim. Garip. Ama hoş. 
Yakın zamanda çıkar bunun gizemi zaten. İnanın buradan gitmek istiyorum ben. Anca gidersem mutlu olacak gibiyim. Ah şu yaz da bir türlü gelemedi. Aslında yaz geldi. Okullar da kapansa, şu sınavlar da bitse de gitsem bir yerlere kafamı dinlesem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder